Gerda's kruissteken

Mijn kruissteekwerkjes

woensdag 9 december 2009

Nog meer werkjes

Hier nog enkele van mijn werkjes, ik heb natuurlijk nog veel veel meer. Ik heb voor ieder kind en schoonkind en kleinkind handdoeken geborduurd met hun naam erop en 4 paddingtons(die ik ondertussen niet meer kan zien!!!!) Voor de geboorte van de kleinkinderen een winnie de pooh letter (de blauwe versie ook een probleem om die nog te vinden, maar ik heb ze via libelle allemaal!), tafellakens, lapjes.... en mijn laatste grote werk : Winnie de Pooh met zijn vriendjes alfabet. Ik heb nog 5 letter te gaan! Dus....binnenkort mag je ze verwachten. Maar nu nog ff kerstkaarten borduren en ja die moeten ook nog eens op het blog komen. Dat is voor een andere keer. Bewonder ondertussen maar mijn creaties!

Deze 2 komen ook van een internetsite, die momenteel niet meer bestaat. Het waren telkens maandpatroontjes. Gelukkig heb ik alles afgedrukt en kan ik er nog altijd maken.



Leuke WC "all sizes". Betaalpatroon uit Amerika. Ik heb er nog 5 andere, allemaal even leuk!


Ook gekocht pakketje en ik heb dit gemaakt op de trein, toen we naar Witrusland reden. Ik had ook nog een hele mooie kattekop, maar die is ginder gebleven!


Dit pakketje kreeg ik van een vriendin die opruiming deed en het anders ging weggooien. Zonde, het moest wel een theemuts worden maar dat zag ik niet zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten