Gerda's kruissteken

Mijn kruissteekwerkjes

woensdag 9 december 2009

Vlinders

Hier enkele van mijn allereerste creaties, nog op grof linnen. Toen had ik geen centjes om alles netjes te laten inkaderen en met enkele plankjes en duimspijkers werden de doekjes over de plankjes gespannen en het resultaat na jaren.... ja je raadt het stoffig, vuil en vies. Maar ik kon ze toch niet weggooien, dus de doekjes van de plankjes gehaald en wat bleek zelfs na enkele wasbeurten roestige vlekken van de duimspijkers op het doek. Dit gaat me niet meer overkomen en ik ben naar een winkel gestapt en heb alles netjes achter glas laten zetten, want door die roestvlekken kon ik geen standaartkadertjes meer gebruiken. En het resultaat dat mag nog steeds gezien worden! Ik was toen 25 en nu ja....juist het omgekeerde!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten