Gerda's kruissteken

Mijn kruissteekwerkjes

zondag 13 december 2009

Eindelijk kaartjes

Dit is een van mijn allereerste kaartjes in kruisjessteek. Het is gemaakt voor de dochter Miisa van mijn Finse vriend.
De meeste van mijn eerste kaartjes heb ik toen niet gescand en waren kaartpakketjes.



Dit patroontje had ik opgeborgen. Enkele jaren geleden zat er bij het weekblad Libelle een klein pakketje. Ik vond het zo mooi dat ik het bewaard had en nu heb ik dat eens uit de lade gehaald.



Hier de kaartjes uit de kerstpakketjes gekocht bij ACTION en dit voor een prikje, maar dat staat er natuurlijk niet op!!!!











Voor de lijst http://groups.yahoo.com/group/kruissteekkaartenvrienden/ maakte ik voor de abc ketting de letter J(nov.) van Jam en K(dec.) van Kerstroos




Bij diezelfde lijst loopt er ook maandketting met een bepaald thema. In november was dat kerst en in december is het thema winter. Hiervoor maakte ik 2 kaarten, maar die kan ik nog niet tonen. Ine zou niet erg tevreden zijn, omdat dan haar wedstrijdje niet meer eerlijk zou verlopen ... en dat wil ik vermijden. De thema kaart van november kreeg je al wel te zien! Dat was dat libelle kaartje.

Hopelijk vond je het tof om eens in mijn blog te neuzen, als je opbouwende kritiek heb, hoor ik het graag van jullie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten