Gerda's kruissteken

Mijn kruissteekwerkjes

woensdag 15 oktober 2014

Vijfde hondje

Het vijfde hondje is geboren en "Ik ben jouw vriendje!" De kaart heeft heel wat prutswerk gekost. Ik heb een beetje gegoogled en heb een afbeelding gevonden van allerlei hondenrassen. Die afbeelding heb ik via Word bewerkt (gewassen noemen ze dat) zodat het wazig werd. Dus had ik een word document. Dan heb ik een tekstcirkel in Word gemaakt. Na lang prutsen en aanpassen heb ik dus een tweede word document; Die twee heb ik dan op een vel kaartkarton geprint (2x dus). Dan heb ik de kaart op formaat gesneden en met een cirkelmal de cirkel met mijn double do'tje uitgesneden. Het hondje heb ik er dan ingepast. Vervolgens heb ik met enveloppepapier nog een bloemetje gemaakt. Zo : de beschrijving van het maken van dit kaartje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten