Gerda's kruissteken

Mijn kruissteekwerkjes

zondag 15 juni 2014

Reiskaarten!

We zijn met het vliegtuig naar de Algarve (Portugal) gereisd en tijdens de vlucht heb ik deze 2 kruissteekwerkjes genaaid. Eigenlijk had ik el problemen omdat de kleuren niet allemaal in het pakketjes zaten. Er moesten 2 soorten geel (geel en licht geel) in zitten, maar zelfs met een vergrootglas kon ik die kleuren in de draden niet vinden. Ik heb dus maar genaaid met 1 soort geel. Ik kon natuurlijk niet terug vallen op alle draden, die ik thuis ter beschikking heb. Je neemt geen koffer draden mee....zou dan extra kilo's moeten betalen!!!!!

1 opmerking:

  1. Gerda,
    Heel mooie kaartjes zijn het geworden.
    Goed idee om hiermee de tijd in het vliegtuig vol te maken.
    De stiksteelpatroontjes komen volgens uit het HJ :)
    In de vakantie ga ik ook met deze aan de slag.
    Waar heb jij die kruispatroon-pakketjes gevonden?
    Groetjes,
    Joke sk

    BeantwoordenVerwijderen