Gerda's kruissteken

Mijn kruissteekwerkjes

woensdag 21 augustus 2013

TOYS babyboekje

Ik heb even niet meer zoveel zin in kaartjes maken, maar wel in kruissteekwerkjes. Ik had vroeger al een babyboekje met diertjes gemaakt voor mijn kleindochter Ezri. De patroontjes zijn van Ellen Maurer. Ze had ook nog 2 andere boekjes ontworpen: eentje met speelgoedjes en eentje met de dieren van de zoo. Het "toys"-boekje was ik begonnen te borduren voor de kleinzoon Kobe, maar die is ondertussen veels te groot (8jaar), ondertussen zijn er al een resem kleinkinderen bij. Het boekje was in de UFO-mand geraakt en nooit afgewerkt (alleen de front en achterpagina moest nog gemaakt worden en in elkaar gestoken worden). Nu kan dit boekje dienen voor Nore en zeker voor Talya. Opa zal weer weten wat te doen. Dat eerste boekje heeft echt goed dienst gedaan en begint te verslijten, maar het is handig, want als het vuil is, stop je het in de wasmachine. En het is weer netjes. Nu ga ik snel dat ZOO boekje nog maken, voordat de kleinste terug te groot is voor die dingetjes. Maar plezier hebben ze van dat ene boekje gehad en oma ook...maar dan om het te maken!

1 opmerking:

  1. Helemaal te gek.......leuk en origineel idee om het zo te maken gerda....

    BeantwoordenVerwijderen