Gerda's kruissteken

Mijn kruissteekwerkjes

donderdag 28 juli 2011

Eindelijk klaar

Vorig jaar werd ik in de maand mei geopereerd en moest daarna veel rusten en dit jaar was het begin juni. Ja, ik heb een abonnement op operaties!!! Een voordeel....je moet na zo'n operatie altijd rusten.
Vorig jaar had ik gezegd toen ik in het ziekenhuis lag, dat ik niet naar huis ging, voor het winny de pooh alfabet klaar was... en dat is me ook gelukt.
Dit jaar was mijn ziekenhuis heel kort nl 1½ dag: maar ik moest wel veel rusten. Ik ben toen eens in mijn kruissteekbak gedoken en vond deze 2 werkjes. Die honden lagen al meer dan 5 jaar in mijn kast, ze stonden al gemaakt als kruissteek, maar ik moest nog aflijnen en dat is iets waar ik een grondige hekel aan heb! Dat niet alleen....maar het waren van die vervelende aflijningen. Ik heb maar doorgebeten, en nu zijn ze klaar om ophangen te worden.
De giraf ligt ook al 3 jaar in die bak. Ik ben daar dus aanbegonnen en bijna in 1 keer afgemaakt. Was heel plezant om te maken.
Ik heb nog 2 vrouwen hoofden en die ga ik nu maken : een meisje in het rood en daarna nog een meisje in het groen.
Nu moet je niet denken dat dat alles is.......neen ik ben nog een tijdje zoet als ik alles moet maken!!!! Misschien krijg ik ze nog niet af voor ...... niet aan denken : zo oud ben ik ook nog niet. Enne...."krakende wagens rijden het langst" en ook "onkruid vergaat niet"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten